İÇİŞLERİ Bakanı Ali Yerlikaya, 24 ilde düzenlenen ‘Siberağ-7’ operasyonlarında 46 şüphelinin yakalandığını açıkladı.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Emniyet Genel MüdürlüğüSiber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı koordinesinde, siber suçlardan arananlara yönelik 24 ilde ‘Siberağ-7’ operasyonları düzenlendiğini belirtti. Buna göre; ‘Nitelikli dolandırıcılık’, ‘Hırsızlık’, ‘Futbol ve diğer spor müsabakalarında yasa dışı bahis’, ‘Çevrim içi çocuk müstehcenliği ve tacizi’ gibi suçlardan aranan toplam 46 şüpheli yakalandı.
Operasyonları gerçekleştiren polisleri tebrik eden Yerlikaya, “Aziz milletimizin bilmesini isterim ki siber suç ve suçlularla mücadelemizi sonuna kadar sürdüreceğiz. Ailelerimizin huzurunu kaçırmalarına müsaade etmedik, etmeyeceğiz” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8218 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5163 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5138 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3507 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2450 kez okundu